Stagnál a Yahoo

Az amerikai piacok zárását követően tette közzé a Yahoo az első negyedéves gyorsjelentését.


A Yohoo az elemzői konszenzust bevételi soron minimálisan teljesítette alul (a várt 1,06 milliárd dollár helyett 1,04 milliárd dolláros bevétellel), az egy részvényre jutó eredmény (0,15 dollár) ugyanakkor 18 százalékkal maradt el a várttól (0,18). A részvények árfolyama a zárás utáni kereskedésben több mint 2 százalékos eséssel reagált - írja a Portfolio.hu.

Bevétel és egyszeri tételek nélkül eredmény soron is alulteljesítette a Yahoo a Reuters elemzői konszenzusát. Sőt, az egy évvel korábbi azonos időszakhoz képest is gyengén teljesített a vállalat.

Már három éve, hogy Marissa Mayer (képünkön) átvette a vezetői posztot a Yahoo-nál, akitől azt remélték a befektetők, hogy elhozza a fordulatot a céghez. Egyelőre még nem sikerült megtalálni a növekedés tökéletes motorját. Az olyan területek, mint a mobil és videó, amelyek az elsődleges érdeklődési területek a Yahoo számára, robbanásszerű növekedést mutatnak. De ez még nem elég ahhoz, hogy ellentételezzék a webes display-hirdetések piacának hanyatlását a Yahoo-nál.

A display-hirdetések bevételei (a partnereknek továbbított jutalékok nélkül) 7 százalékkal csökkentek az első negyedévben az előző év azonos időszakához képest, ami már sorozatban a negyedik csökkenő negyedév - olvasható a portfolio.hu-n.

Forrás: portfolio.hu
Megosztás a Google Pluson

0 hozzászólás: