Több száz magyar utas kérte a Flight Refund segítségét

A légi utasok jogainak érvényesítésére alapított Flight Refund Kft. segítségét egyéves működése alatt eddig több száz magyar ügyfél vette igénybe - közölte Csuhaj Miklós, a cég ügyvezetője az MTI-vel szerdán.


Tájékoztatása szerint a Flight Refund a kelet-közép-európai régióban elsőként 2012. november 1-jén, Magyarországon indított a légi utasok jogainak érvényesítését segítő online szolgáltatást. Bármely EU-n belüli légitársaság járatának több mint 3 órás késése, váratlan törlése, vagy a túlfoglaláskor előforduló beszállás megtagadása esetén a Flight Refund átvállalja a kártérítési folyamat lebonyolítását a kárt szenvedett utazótól - ismertette.

Közlése szerint a legrövidebb kártérítési ügy 1,5 hónapig tartott, az ügyek átlagos hosszúsága 4-6 hónap, de a leghosszabb ügy közel 2 éves jogi csatározás után zárult sikeresen.

A tapasztalataik szerint egy kártérítési igény érvényesítése hosszadalmas jogi és adminisztratív folyamat, ennek lebonyolításához a megfelelő jogi képviselet elengedhetetlen. Az utas a www.flight-refund.eu oldalon tudja bejelenteni a kárigényét, ami kockázatmentes, mivel kizárólag sikeresen lezárt ügy esetén számolnak fel sikerdíjat. A kártérítés mértéke különböző feltételektől függően, akár 600 euró is lehet utasonként - mondta.

A cég tervei szerint a következő 3 évben tovább terjeszkedik európai piacokon.

Forrás: MTI
Megosztás a Google Pluson

0 hozzászólás: