Megrohamozták a barkácsáruházat a magyarok

Több százmilliós forgalmat hoztak az adventi hétvégék a Praktikernek.
„A hétköznapi forgalom ezekben a hetekben mérsékeltebb, és a hétvégére koncentrálódik a nagyobb bevásárlás. Évről évre tapasztaljuk, hogy az emberek nem az utolsó pillanatra hagyják a nagyobb vásárlásokat. Az adventi időszak az utóbbi három év távlatában 10-15 százalékkal erősebb az év többi hétvégéjéhez képest. December 24-én már csak a pánikvásárlásokat érezzük, amikor váratlanul kiderül, hogy nincs karácsonyfatalp, vagy az égősorban tönkrement egy-két izzó” – árulta el Cseh László, a Praktiker értékesítési vezetője.

Az előző évekhez képest sokkal több karácsonyfadísz és dekorációs kiegészítő került az üzletekbe, sőt, már gyermekjátékok és gyermekkönyvek is vásárolhatóak a barkácsáruházban. A Praktiker kínálatában összesen több mint 1800 karácsonyi dekorációs és 350 ünnepi világítás szerepel. Utóbbi kategórián belül is egyre népszerűbbek a különleges LED-es világítások, amelyek sokkal biztonságosabb és takarékosabb megoldást jelentenek, mint a hagyományos izzók vagy a gyertyák.

Az elmúlt évek tapasztalatai alapján ilyenkor a barkácsszerszámok, és a fúrógépek a legnépszerűbbek a férfiak körében, míg a nők  hangulatos világítást vagy praktikus háztartási termékeket keresnek leginkább. Sokan szívesen lepik meg magukat bútorokkal is: a nappali és szobabútor mellett a fürdőszoba felszerelések, a kályhák a legkelendőbbek.

A műfenyők igazi slágertermékei lettek a karácsonynak Magyarországon is az utóbbi években: egy jó minőségű műfenyőről már csak tapintás után lehet megállapítani, hogy nem élő. Ráadásul kis helyen is elfér és környezetbarát megoldás. 

Megosztás a Google Pluson

0 hozzászólás: